Запис Детальніше

Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попиту

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попиту
Theoretical and methodological aspects of consumer demand formation
 
Creator Меньків, Олег
Краузе, Ольга Ігорівна
Menkiv, Oleg
Krause, Olga
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:19:31Z
2016-05-24T15:19:31Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Меньків О. Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попиту / Олег Меньків, Ольга Краузе // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 69-70. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16279
Menkiv O., Krause O. (2016) Teoretyko-metodolohichni aspekty formuvannia spozhyvchoho popytu [Theoretical and methodological aspects of consumer demand formation]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 69-70 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 69-70
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU