Запис Детальніше

Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві
Analysis of marketing activities in the enterprise
 
Creator Полянок, Віталій
Polyanok, Vitaly
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.012
 
Date 2016-05-24T15:19:55Z
2016-05-24T15:19:55Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Полянок В. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві / Віталій Полянок // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 75-76. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16282
Polyanok V. (2016) Analiz marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Analysis of marketing activities in the enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 75-76 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 75-76
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU