Запис Детальніше

Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
Features marketing research in the consumer market
 
Creator Фалович, Володимир Андрійович
Чувашова, Олена
Falovych, Volodymyr
Chuvashova, Olena
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:20:47Z
2016-05-24T15:20:47Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Фалович В. А. Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку / Володимир Фалович, Олена Чувашова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 83-84. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16286
Falovych V., Chuvashova O. (2016) Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen na spozhyvchomu rynku [Features marketing research in the consumer market]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 83-84 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 83-84
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU