Запис Детальніше

Актуальність маркетингової комунікаційної політики

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальність маркетингової комунікаційної політики
The relevance of marketing communication policy
 
Creator Возняк, Ольга
Wozniak, Olha
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:20:56Z
2016-05-24T15:20:56Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Возняк О. Актуальність маркетингової комунікаційної політики / Ольга Возняк // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 85-86. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16287
Wozniak O. (2016) Aktualnist marketynhovoi komunikatsiinoi polityky [The relevance of marketing communication policy]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 85-86 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 85-86
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU