Запис Детальніше

Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»
Analysis of sales network and measures to promote the sale of society with limited liability «Sahara»
 
Creator Загалюк, Євгеній
Zahalyuk, Evgeniy
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:21:20Z
2016-05-24T15:21:20Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Загалюк Є. Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара» / Євгеній Загалюк // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 89-90. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16289
Zahalyuk E. (2016) Analiz orhanizatsii zbutovoi merezhi y zasobiv stymuliuvannia prodazh TzOV "Sakhara" [Analysis of sales network and measures to promote the sale of society with limited liability «Sahara»]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 89-90 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
http://caxapa.ua/
1. Маркетинг: навчальний посібник / М.О. Турченюк, М.Д. Швець, Т.С. Карпан; МОН України, Національний університет водного господарства та природокористування. Рівне: НУВГП, 2010.- 292с.
2. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.3-тє вид., перероб. і доп. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. – 467 с.
3. Сайт ТзОВ «Сахара» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://caxapa.ua/
1. Marketynh: navchalnyi posibnyk, M.O. Turcheniuk, M.D. Shvets, T.S. Karpan; MON Ukrainy, Natsionalnyi universytet vodnoho hospodarstva ta pryrodokorystuvannia. Rivne: NUVHP, 2010, 292p.
2. Marketynh: pidruchnyk, L.V. Balabanova ; Ministerstvo osvity i nauky, molodi ta sportu Ukrainy, Donetskyi natsionalnyi universytet ekonomiky i torhivli imeni Mykhaila Tuhan-Baranovskoho.3-tie vyd., pererob. i dop, Donetsk : DonNUET, 2011, 467 p.
3. Sait TzOV "Sakhara" [Electronic resource], Access mode: http://caxapa.ua/
 
Format 89-90
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU