Запис Детальніше

Комунікаційні функції мерчандайзингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікаційні функції мерчандайзингу
The communication functions of merchandising
 
Creator Панас, Андрій
Panas, Andriy
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:22:11Z
2016-05-24T15:22:11Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Панас А. Комунікаційні функції мерчандайзингу / Андрій Панас // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 100-101. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16294
Panas A. (2016) Komunikatsiini funktsii merchandaizynhu [The communication functions of merchandising]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 100-101 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 100-101
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU