Запис Детальніше

Пропаганда як метод просування продукції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пропаганда як метод просування продукції
Publicity as a method of promotion products
 
Creator Стефінів, Христина
Stefinyv, Khrystyna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:22:45Z
2016-05-24T15:22:45Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Стефінів Х. Пропаганда як метод просування продукції / Христина Стефінів // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 108-109. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16298
Stefinyv K. (2016) Propahanda yak metod prosuvannia produktsii [Publicity as a method of promotion products]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 108-109 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 108-109
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU