Запис Детальніше

Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи
Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects
 
Creator Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, Tetiana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-05-24T15:23:27Z
2016-05-24T15:23:27Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Борисова Т. М. Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи / Тетяна Борисова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 118-119. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16303
Borysova T. (2016) Formy vzaiemodii nekomertsiinoi ta komertsiinoi sfer u konteksti marketynhovoi perspektyvy [Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 118-119 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 118-119
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU