Запис Детальніше

Поняття контент-маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття контент-маркетингу
Concept of content marketing
 
Creator Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentyuk, Bogdana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:24:33Z
2016-05-24T15:24:33Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Оксентюк Б. А. Поняття контент-маркетингу / Богдана Оксентюк // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 132-133. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16310
Oksentyuk B. (2016) Poniattia kontent-marketinhu [Concept of content marketing]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 132-133 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 132-133
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU