Запис Детальніше

Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства
Eco-marketing: essence and importance for modern society
 
Creator Пантелімон, Оксана
Pantelimon, Oksana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.8
339.1
 
Date 2016-05-24T15:24:41Z
2016-05-24T15:24:41Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Пантелімон О. Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства / Оксана Пантелімон // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 134-135. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16311
Pantelimon O. (2016) Eko-marketynh: sutnist ta znachennia dlia suchasnoho suspilstva [Eco-marketing: essence and importance for modern society]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 134-135 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 134-135
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU