Запис Детальніше

Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємств
Advertising on the Internet as a tool of marketing dairy plants
 
Creator Пилипів, Володимир
Pylypiv, Vladimir
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-05-24T15:24:52Z
2016-05-24T15:24:52Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Пилипів В. Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємств / Володимир Пилипів // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 136-137. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16312
Pylypiv V. (2016) Reklama v Interneti yak instrument marketynhovoi diialnosti molokopererobnykh pidpryiemstv [Advertising on the Internet as a tool of marketing dairy plants]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 136-137 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 136-137
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU