|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управління
Theoretical foundations of supply as object marketing management
|
|
Creator |
Мар’янчук, Інна
Maryanchuk, Inna
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-05-24T15:29:37Z
2016-05-24T15:29:37Z
2016-04-26
2016-04-26
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мар’янчук І. Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управління / Інна Мар’янчук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 194-195. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16341
Maryanchuk I. (2016) Teoretychni osnovy protsesu postachannia yak obiektu marketynhovoho upravlinnia [Theoretical foundations of supply as object marketing management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 194-195 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
|
Format |
194-195
2
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|