Запис Детальніше

Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управління

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управління
Theoretical foundations of supply as object marketing management
 
Creator Мар’янчук, Інна
Maryanchuk, Inna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-05-24T15:29:37Z
2016-05-24T15:29:37Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Мар’янчук І. Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управління / Інна Мар’янчук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 194-195. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16341
Maryanchuk I. (2016) Teoretychni osnovy protsesu postachannia yak obiektu marketynhovoho upravlinnia [Theoretical foundations of supply as object marketing management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 194-195 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 194-195
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU