|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Основні об’єкти маркетингового управління підприємства
Main objects enterprise marketing management
|
|
Creator |
Рожко, Наталія
Rozhko, Natalia
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-05-24T15:30:32Z
2016-05-24T15:30:32Z
2016-04-26
2016-04-26
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рожко Н. Основні об’єкти маркетингового управління підприємства / Наталія Рожко // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 204-205. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16346
Rozhko N. (2016) Osnovni obiekty marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstva [Main objects enterprise marketing management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 204-205 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
|
Format |
204-205
2
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|