Запис Детальніше

Особливості організації управління маркетинговою діяльністюна підприємстві

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості організації управління маркетинговою діяльністюна підприємстві
Features of the management marketing activities at the enterprise
 
Creator Стахів, Марина
Stahiv, Maryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 373.61
 
Date 2016-05-24T15:31:05Z
2016-05-24T15:31:05Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Стахів М. Особливості організації управління маркетинговою діяльністюна підприємстві / Марина Стахів // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 208-209. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16348
Stahiv M. (2016) Osoblyvosti orhanizatsii upravlinnia marketynhovoiu diialnistiuna pidpryiemstvi [Features of the management marketing activities at the enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 208-209 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 208-209
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU