|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу
Selection of product functions as a tool of marketing
|
|
Creator |
Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.138
|
|
Date |
2016-05-24T15:31:21Z
2016-05-24T15:31:21Z
2016-04-26
2016-04-26
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорович Р. В. Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу / Роман Федорович // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 210-211. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16349
Fedorovych R. (2016) Vybir funktsii produktsii yak instrument marketynhu [Selection of product functions as a tool of marketing]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 210-211 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
|
|
Format |
210-211
2
|
|
Coverage |
26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|