Запис Детальніше

Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу
Selection of product functions as a tool of marketing
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-05-24T15:31:21Z
2016-05-24T15:31:21Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Федорович Р. В. Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу / Роман Федорович // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 210-211. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16349
Fedorovych R. (2016) Vybir funktsii produktsii yak instrument marketynhu [Selection of product functions as a tool of marketing]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 210-211 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 210-211
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU