Запис Детальніше

Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управління

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управління
Analytical tools of strategic marketing management
 
Creator Фроленко, Роман Володимирович
Frolenko, Roman
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-05-24T15:31:37Z
2016-05-24T15:31:37Z
2016-04-26
2016-04-26
 
Type Article
 
Identifier Фроленко Р. В. Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управління / Роман Фроленко // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 212-213. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16350
Frolenko R. (2016) Analitychni instrumenty stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia [Analytical tools of strategic marketing management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 212-213 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
 
Format 212-213
2
 
Coverage 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU