Запис Детальніше

Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств
Problems of sale politics of modern Ukrainian enterprises
 
Creator Кароль, С.
Karol, S.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University
 
Subject збутова діяльність
збутова політика
sales activity
sale politics
339.138
 
Date 2016-05-25T08:22:52Z
2016-05-25T08:22:52Z
2016-04-20
2016-04-20
 
Type Article
 
Identifier Кароль С. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств / Кароль С. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 2. — С. 36-37. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16397
Karol S. (2016) Problemy zbutovoi polityky suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv [Problems of sale politics of modern Ukrainian enterprises]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 2, pp. 36-37 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
1. Андреева О.Д. Технология бизнеса: Маркетинг: учеб. пособие / О.Д. Андреева. – М.: Дело, 2001. – 224 с.
2. Балабанова Л.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: монографія / Л.В. Балабанова, Н.М. Гуржій. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2010 – 184 с.
3. Балабанова Л.В. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія / Л.В. Балабанова, Ю.М. Логвіна. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2012 – 250 с.
1. Andreeva O.D. Tekhnolohiia biznesa: Marketinh: ucheb. posobie, O.D. Andreeva, M., Delo, 2001, 224 p.
2. Balabanova L.V. Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva: monograph, L.V. Balabanova, N.M. Hurzhii, Donetsk: DonNUET, 2010 – 184 p.
3. Balabanova L.V. Stratehichne upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu: monograph, L.V. Balabanova, Yu.M. Lohvina, Donetsk: DonNUET, 2012 – 250 p.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 36-37
2
 
Coverage 20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU