Маркетинг організацій сфери спорту: актуальність та цільові аудиторії взаємодії
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг організацій сфери спорту: актуальність та цільові аудиторії взаємодії
Marketing organizations sports areas : urgency and target audience interaction |
|
Creator |
Перхайло, Н.
Perkhailo, N. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University |
|
Subject |
маркетинг
спорт marketing sport |
|
Date |
2016-05-25T08:26:30Z
2016-05-25T08:26:30Z 2016-04-20 2016-04-20 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Перхайло Н. Маркетинг організацій сфери спорту: актуальність та цільові аудиторії взаємодії / Перхайло Н. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 2. — С. 63-64. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16415 Perkhailo N. (2016) Marketynh orhanizatsii sfery sportu: aktualnist ta tsilovi audytorii vzaiemodii [Marketing organizations sports areas : urgency and target audience interaction]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 2, pp. 63-64 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Format |
63-64
2 |
|
Coverage |
20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|