Запис Детальніше

Маркетинг організацій сфери спорту: актуальність та цільові аудиторії взаємодії

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг організацій сфери спорту: актуальність та цільові аудиторії взаємодії
Marketing organizations sports areas : urgency and target audience interaction
 
Creator Перхайло, Н.
Perkhailo, N.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject маркетинг
спорт
marketing
sport
 
Date 2016-05-25T08:26:30Z
2016-05-25T08:26:30Z
2016-04-20
2016-04-20
 
Type Article
 
Identifier Перхайло Н. Маркетинг організацій сфери спорту: актуальність та цільові аудиторії взаємодії / Перхайло Н. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 2. — С. 63-64. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16415
Perkhailo N. (2016) Marketynh orhanizatsii sfery sportu: aktualnist ta tsilovi audytorii vzaiemodii [Marketing organizations sports areas : urgency and target audience interaction]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 2, pp. 63-64 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 63-64
2
 
Coverage 20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU