Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції
Planning promotions based on analysis of data obtained from the internet commerce system |
|
Creator |
Кріль, В. М.
Kril, V. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University |
|
Subject |
маркетинг
реклама аналіз товар marketing advertising analysis goods 004.62 |
|
Date |
2016-05-29T03:23:33Z
2016-05-29T03:23:33Z 2016-04-20 2016-04-20 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кріль В. М. Планування рекламних акцій на основі аналізу даних отриманих з системи інтернет комерції / Кріль В. М. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 1. — С. 73-74. — (Секція: Інформаційні технології).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16558 Kril V. (2016) Planuvannia reklamnykh aktsii na osnovi analizu danykh otrymanykh z systemy internet komertsii [Planning promotions based on analysis of data obtained from the internet commerce system]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 1, pp. 73-74 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Format |
73-74
2 |
|
Coverage |
20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|