Запис Детальніше

Методика викладання основ здоров’я учнів початкової школи

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика викладання основ здоров’я учнів початкової школи
 
Creator Удовенко, М.А.
 
Subject здоров’я
учні
методика
цілісне мислення
здоров’язбережувальна компетентність
початкова школа
здоровье
ученики
методика
целостное мышление
здоровьесберегающая компетентность
начальная школа
health
pupils
technique
holistic thinking
healthcare competence
primary school
 
Description У роботі науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність впровадження методики навчання основам здоров’я учнів початкової школи. Після проведення експериментальних уроків учні експериментальної групи мали зростання за всіма показниками здоров’язбережувальної компетентності, найбільш сенситивними виявилися мотиваційний та когнітивний компоненти, статистична обробка одержаних даних виявила достовірність у порівнянні з контрольною групою даних. Також виявлена позитивна динаміка показників практичного та рефлексивного компонентів з здоров’язбережувальної компетентності учнів, їх зацікавленість до вивчення навчального предмета «Основи здоров’я». Загальна тенденція дослідження вказує на позитивну динаміку показників здоров’я та здоров’язбережувальної компетентності, що відзначає доцільність упровадження методики в цілому або її окремих елементів в інші предмети навчального циклу початкової школи.
 
Date 2016-03-25T19:10:06Z
2016-03-25T19:10:06Z
2016
 
Identifier Удовенко М.А. Методика викладання основ здоров’я учнів початкової школи: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. - Харків, 2016. - 20 с.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/11775
 
Language uk