Запис Детальніше

Формування готовності майбутніх учителів основ здоров’я до здоров’язбережувальної діяльності у взаємодії школи та сім’ї

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування готовності майбутніх учителів основ здоров’я до здоров’язбережувальної діяльності у взаємодії школи та сім’ї
 
Creator Єлізарова, С.В.
 
Subject студенти
валеологічна компетентність
позааудиторна виховна робота університету
формування
майбутні учителі
студенты
здоровьезберегающая деятельность
семья
формирование
будущие учителя основ здоровья
профессиональная готовность
students
health espiriualidad activity
family
general educational institutions
formation
future teachers of bases of health
professional readiness
 
Description У дисертації з’ясовано суть поняття «валеологічна компетентність студента педагогічної спеціальності», схарактеризовано зміст структурних компонентів валеологічної компетентності студента педагогічної спеціальності, розкрито можливості позааудиторної виховної роботи викладача університету у формуванні валеологічної компетентності майбутніх учителів. Науково обґрунтовано структурно-функціональну модель формування валеологічної компетентності студентів у позааудиторній виховній роботі університету. Схарактеризовано педагогічні умови формування валеологічної компетентності студентів у позааудиторній виховній роботі університету (удосконалення змісту валео-педагогічної підготовки майбутніх учителів; забезпечення методичної та практичної підготовки щодо застосування в майбутній професійній діяльності оздоровчих технологій зі спрямуванням на різні аспекти здоров’я; формування у студентів мотивації до власного оздоровлення у тісному взаємозв’язку з духовним розвитком та забезпечення валеоосвідченності майбутніх вихованців).
 
Date 2016-06-02T08:44:47Z
2016-06-02T08:44:47Z
2016
 
Identifier Єлізарова С. В. Формування готовності майбутніх учителів основ здоров’я до здоров’язбережувальної діяльності у взаємодії школи та сім’ї: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. - Харків, 2016. - 22 c.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/11883
 
Language uk