Часткова креолізація американських і німецьких рекламних текстів
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Часткова креолізація американських і німецьких рекламних текстів
|
|
Creator |
Безугла, Т.А.
|
|
Subject |
Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Other Germanic languages::Germanic languages
вербальний компонент візуалізація метафора імплікатура невербальний компонент пропозиція рекламний дискурсивний акт рекламний текст часткова креолізація |
|
Description |
У статті розглядаються властивості рекламних текстів з частковою креолізацією, які демонструють автономне існування зображення щодо вербального тексту. За критерієм взаємних відношень між вербальним і невербальним компонентами встановлюються три типи часткової креолізації: повторення, доповнення та повна автономність. У досліджуваних текстах спостерігається актуалізація імплікатур рекламних дискурсивних актів, які візуалізуються (тобто отримують іконічне відтворення), на ґрунті їх взаємодії з вербальними компонентами. Імплікатура розуміється як імпліцитний пропозиційний і іллокутивний смисл, який має навмисний характер, тобто продуцент рекламного тексту має намір донести цю імплікатуру до реципієнта. Різновиди візуалізації імплікатур виокремлюються за такими критеріями, як: кількість імплікатур (прості та складні), наявність експлікації назви товару (з експлікацією назви візуалізованого товару у вербальному компоненті та без неї), наявність метафоризації (з метафоричною імплікатурою та без неї), візуалізація елементів імпліцитної пропозиції (суб’єкту, об’єкту, інструменту або предикату). Для німецького рекламного тексту характерною є візуалізація суб’єкту пропозиції з експлікацією візуаліазованої назви товару. Американські рекламні тексти демонструють превалювання метафоричності.
|
|
Date |
2016-11-03T15:03:28Z
2016-11-03T15:03:28Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Безугла Т.А. Часткова креолізація американських і німецьких рекламних текстів / Т.А. Безугла // Вісник ХНУ ім. В.Н. Каразіна. – 2016. – №83. – с. 37–44.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12112 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ХНУ ім. В. Н. Каразіна
|
|