Специфіка фразеологічної репрезентації концепту PUBLIC RELATIONS в англійській мові
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка фразеологічної репрезентації концепту PUBLIC RELATIONS в англійській мові
|
|
Creator |
Червінко, Є.О.
|
|
Subject |
Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Other Germanic languages::English language
когнітивний простір, концепт PUBLIC RELATIONS, концептуальна ознака, лінгвокультура, фра- зеологічна об’єктивація |
|
Description |
Робота присвячена лінгвокогнітивному дослідженню специфіки фразеологічної репрезентації концепту PUBLIC RELATIONS в англійській мові (американській та британський варіанти) з фокусом на виявленні універсальних та національно-специфічних характеристик концепту, що вивчається, в американській та британській лінгвокульту- рах. Обгрунтовано місце концепту PUBLIC RELATIONS в мовних культурах Великої Британії та США через вста- новлення ступеню його актуальності у відповідних національних ціннісних картинах світу. |
|
Date |
2016-11-07T09:33:32Z
2016-11-07T09:33:32Z 2016-11-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12124
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Філологічна серія;
|
|