Освіта за підтримки корпорацій в умовах електронних технологій навчання
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Освіта за підтримки корпорацій в умовах електронних технологій навчання
|
|
Creator |
Хижняк, Л.М.
Хижняк, К.В. |
|
Subject |
корпоративна освіта
комунікації в освіті електронні технології навчання вища освіта освіта для дорослих персонал організації |
|
Description |
Cтаття присвячена визначенню характерних рис корпоративної освіти в умовах електронних технологій навчання, з’ясуванню особливостей корпоративних систем освіти. Показано, що партнерство основних гравців на ринку освітніх послуг і ринку праці знаходить своє реальне втілення в корпоративних системах освіти. Корпоративну освіту розглянуто як систему неперервної додаткової професійної освіти всередині організації (підприємства, установи) або поза нею на її замовлення. До особливостей корпоративних систем освіти зараховано такі: 1) це освіта для дорослих, що вимагає врахування специфіки навчання дорослих, які мають, як правило, чітко визначену прагматичну професійну мотивацію й дефіцит часу; 2) це форма освіти, яка має специфічну цільову аудиторію – персонал корпорації, галузі; 3) це освіта, яка нерозривно пов’язана з концепцією розвитку персоналу; 4) це освіта, що ставить за мету цілі бізнесу, який робить ставку на використання інтелектуального ресурсу. Корпоративна освіта покликана забезпечити як кар’єрне просування персоналу, так і конкурентні переваги організації. Запропоновано ромежовувати поняття “організація, що навчає” та “організація, що навчається”. Інвестуючи в персонал, організація сама навчається, має можливість перейти на новий рівень свого розвитку завдяки інтелектуальному потенціалу більш навченого персоналу. |
|
Date |
2017-01-31T13:14:46Z
2017-01-31T13:14:46Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Л.М.Хижняк, К.В. Хижняк Освіта за підтримки корпорацій в умовах електронних технологій навчання / Хижняк Лариса Михайлівна, Хижняк Катерина Валеріївна // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2016. - вип. 71. - с. 170-178
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12502 |
|
Language |
uk
|
|