Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку
|
|
Creator |
Парфіненко, А.Ю.
|
|
Subject |
Туристичний імідж
Імідж регіону Туристична привабливість конкурентоспроможність |
|
Description |
Досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування на цій основі регіональної економіки ексклюзивності.
|
|
Date |
2017-02-09T20:04:22Z
2017-02-09T20:04:22Z 2011 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Парфіненко А. Ю. Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку / А. Ю. Парфіненко // Туристичний імідж регіону: монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – С. 10-34.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12516 |
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
|
|