Запис Детальніше

Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку
 
Creator Парфіненко, А.Ю.
 
Subject Туристичний імідж
Імідж регіону
Туристична привабливість
конкурентоспроможність
 
Description Досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування на цій основі регіональної економіки ексклюзивності.
 
Date 2017-02-09T20:04:22Z
2017-02-09T20:04:22Z
2011
 
Type Book chapter
 
Identifier Парфіненко А. Ю. Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку / А. Ю. Парфіненко // Туристичний імідж регіону: монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – С. 10-34.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12516
 
Publisher Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна