Запис Детальніше

Туристичний імідж регіону

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Туристичний імідж регіону
 
Creator Парфіненко, А.Ю.
Байназаров, А.М.
Бойко, О.В.
Вишневська, О.О.
Довгаль, Г.В.
Євтушенко, О.В.
Куделко, С.М.
Любіцева, О.О.
Павлова, О.Г.
Перепелиця, А.С.
Подлепіна, П.О.
Посохов, І.С.
Прасул, Ю.І.
Сідоров, В.І.
Шаповалова, О.О.
Яковчук, О.В.
 
Subject туристичний імідж
туристичний бренд
туристичний образ
туристичний бізнес
міжнародний туризм
Маркетингова стратегія
туристичний маркетинг
туристична привабливість
конкурентоспроможність
туристична дестинація
Харківська область
Харків
 
Description У колективній монографії досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування
регіональної економіки ексклюзивності. Основну увагу зосереджено на
обґрунтуванні перспектив створення туристичного іміджу Харківської
області на основі теоретичних напрацювань у галузі іміджевої політики
та великого міжнародного досвіду.
Для науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.
 
Date 2017-02-24T18:01:20Z
2017-02-24T18:01:20Z
2011
 
Type Book
 
Identifier Туристичний імідж регіону : монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 312 с.
ISBN 978-966-623-750-0
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12562
 
Publisher Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна