Запис Детальніше

Methodological principles in statistic study of tourist market

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Methodological principles in statistic study of tourist market
 
Creator Kushchenko, О.I.
Кущенко, Е.И.
Кущенко, О.І.
 
Subject Quantity
value of a particular quantity
Absolute and relative quantities
Power average and structural quantities
System of statistical indicators
Величина
значення конкретної величини
Абсолютні, відносні величини
Степеневі середні і структурні величини
Система статистичних показників.
Величина
значение конкретной величины
Абсолютные, относительные величины
Степенные средние и структурные величины
 
Description В статье раскрыты основополагающие принципы и сущность статистики рынка туристского продукта. Детально рассмотрены задачи и система основных показателей как методология статистической оценки и анализа туристской деятельности, а также ее конкурентоспособности на различных уровнях. Все представленные показатели являются фундаментом информационной базы, необходимой для принятия управленческих решений.
У статті розкриті основоположні принципи та сутність статистики ринку туристського продукту. Детально розглянуті задачі та система основних показників як методологія статистичної оцінки і аналізу туристської діяльності, а також її конкурентоспроможності на різних рівнях. Усі представлені показники є фундаментом інформаційної бази, необхідної щодо прийняття управлінських рішень.
The article reveals the fundamental principles and essence of market statistics tourism product. A detailed analysis of the problem and the system of basic indicators as a methodology and statistical evaluation and analysis of tourist activities, as well as its competitiveness at different levels. All the indicators are the foundation of the knowledge base needed to make management decisions.
 
Date 2017-04-20T12:50:06Z
2017-04-20T12:50:06Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Kushchenko O. Methodological principles in statistic study of tourist market / O.Kushchenko // Вісник ХНУ імені В.Н.Каразіна [Cерія «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм»]. – 2014. – 11 с. (Випуск 3). ISSN 2310-9513.
УДК 311:338.48(075.8)
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12727
 
Language en
 
Publisher Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна