Методика навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять (дисертація)
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять (дисертація)
|
|
Creator |
Таможанська, Г.В.
|
|
Subject |
здоров’я
інформаційний методика міні-футбол навчання позааудиторний руховий технологія функціональний стан |
|
Description |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2017. Дисертаційне дослідження присвячене проблемі навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять. Виявлено, що в Україні від 80 % до 90 % студенток як майбутніх матерів мають вади здоров’я. Одним зі шляхів вирішення зазначеної проблеми є розробка і впровадження в навчальний процес оздоровчих методик, що базуються на використанні засобів міні-футболу на позааудиторних заняттях. При цьому встановлено, що найбільшої ефективності в процесі навчання міні-футболу можна досягти за умов застосування інформаційних технологій. За матеріалами порівняльного педагогічного експерименту обґрунтовано оптимальну річну програму позааудиторних занять з міні-футболу для студенток-першокурсниць, що містить 70 % специфічних і 30 % неспецифічних засобів підготовки. Встановлено, що найсприятливішими для навчання міні-футболу при роботі з електронним посібником є наступні відрізки часу: у першокурсниць – перші 20 хвилин, у студенток другого курсу – перші 25 хвилин занять. Під час проведення формувального експерименту обґрунтовано методику навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять, яка передбачає: моніторинг показників різних видів підготовленості та стану здоров’я студенток; реалізацію розроблених річних програм занять; опанування матеріалу електронного посібника двічі на тиждень з дотриманням рекомендованих часових меж. |
|
Date |
2017-04-30T07:55:46Z
2017-04-30T07:55:46Z 2017-04-30 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/12746
|
|
Language |
uk
|
|