Запис Детальніше

Мерчандайзингові підходи до формування концепції закладів ресторанного господарства

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мерчандайзингові підходи до формування концепції закладів ресторанного господарства
 
Creator Шамара, І.М.
 
Subject готельно-ресторанний бізнес
мерчандайзинг
 
Date 2017-10-03T19:16:59Z
2017-10-03T19:16:59Z
2017
 
Type Book chapter
 
Identifier Сучасні тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу: міжнародний та національний досвід: колективна монографія / за заг. ред. А.Ю. Парфіненка. - X.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2017. - 412 с. - розділ 3.6, с. 307-324.
978-966-285-417-6
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/13346
 
Language uk
 
Publisher ХНУ імені В. Н. Каразина