Запис Детальніше

Візуалізація мовленнєвоактових складових у рекламному тексті

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Візуалізація мовленнєвоактових складових у рекламному тексті
 
Creator Безугла, Т.А.
 
Subject вербальний компонент
візуалізація
іллокуція
імплікатура
невербальний компонент
перлокуція
пропозиція
рекламний дискурсивний акт
рекламний текст
 
Description Статтю присвячено встановленню прагматичних властивостей англо- і німецькомовного рекламного дискурсу. Рекламні дискурсивні акти мають три взаємопов’язані складові: пропозиційну, іллокутивну й перлокутивну, та є імпліцитними, тобто такими, які на поверхневому рівні демонструють іллокуцію асертивного, директивного, емотивного або комісивного типу, але на глибинному рівні мають директивну іллокуцію, яка реалізується в імплікатурі. Оскільки рекламний текст, який є результатом реалізації рекламного дискурсивного акту, є креолізованим, вказані складові знаходять відображення не тільки у вербальному компоненті тексту, але й у невербальному – у вигляді візуалізації. Візуалізація іллокутивної складової можлива лише
у випадку емотивної іллокуції. Візуалізація перлокутивної складової означає візуалізацію перлокутивної цілі рекламодавця, тобто зображення адресата, який вже купив рекламований товар або скористався послугою. Візуалізація пропозиційної складової стосується суб’єктного, об’єктного, локативного, інструментного аргументів або всієї пропозиції (експліцитної або імпліцитної).
 
Date 2017-11-22T13:28:15Z
2017-11-22T13:28:15Z
2016
 
Type Article
 
Identifier 5. Безугла Т.А. Візуалізіція мовленнєвоактових складових у рекламному тексті / Т.А. Безугла // Вісник Харків. нац. ун-ту імені В.Н. Каразіна. – 2016. – № 84. – С. 57-63.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/13498
 
Language uk
 
Publisher ХНУ імені В.Н. Каразіна