Запис Детальніше

Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Якимишин, Ліля Ярославівна
 
Subject маркетинг, послуги, сервіс, просування, стратегія, ціна, реклама
 
Description Систематичне і регулярне вивчення програмного матеріалу курсу з маркетингу послуг як під час самостійної роботи, так і на лекційних та практичних заняттях є запорукою успішного набуття необхідних знань і навичок з маркетингу послуг.
Підготовка до практичних занять є одним з видів самостійної роботи студента.
Робота з підготовки до певного практичного заняття має включати:
а) опрацювання конспекту лекцій з даної теми;
б) опрацювання навчальної літератури, рекомендованої до вивчення кожної теми курсу маркетингу послуг;
в) самостійну роботу над основними термінами та поняттями, які наведено в розділі практичних завдань до кожного практичного заняття;
 
Date 2018-06-23T19:38:51Z
2018-06-23T19:38:51Z
2018
 
Type Methodical recommendations
 
Identifier Методичні вказівки складені згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу послуг. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25774
 
Language uk
 
Relation 1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 804с. 2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с. 3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с. 4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с. 5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с. 6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с. 7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с. 8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с. 9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: Настольная книга по исследованию рынка: учебное пособие. – 3-е изд. – 2005 – 560с. 10. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. – Київ:Центр навчальної літератури, 2003 – 192с.
2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с.
3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с.
4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с.
5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с.
6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с.
7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с
8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с.
9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: Настольная книга по исследованию рынка: учебное пособие. – 3-е изд. – 2005 – 560с
10. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. – Київ:Центр навчальної літератури, 2003 – 192с
 
Coverage тнту ім. Івана Пулюя
 
Publisher тнту ім. Івана Пулюя