Запис Детальніше

Опорний конспект лекцій «Маркетингове моделювання»

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Опорний конспект лекцій «Маркетингове моделювання»
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
 
Subject маркетингове моделювання, маркетингові стратегії, товар, стратегіний підхід
 
Description У роботах з маркетингового моделювання згадана невизначеність ураховується із введенням у модель так званих суб'єктивних ймовірностей, оцінки яких отримані як результат пізнавальної активності експертів або експертних груп. Сьогодні більш кращим способом обліку невизначеності є підхід, в основу якого покладено економіко-математичне моделювання.
Застосування математичних моделей для аналізу маркетингової діяльності фірми або при дослідженні ринків, не тільки можливо, але й може надати істотну допомогу розробникам бізнес-планів компанії, коли постане питання про ефективність і ризикованість інвестицій у той або інший бізнес. Головне, щоб у застосовуваних моделях проводився належний облік невизначеності відносно майбутнього стану врахованих у моделі параметрів ринку.
Тема 1: Моделювання як основа прийняття маркетингових рішень
Тема 2: Можливості і підходи до моделювання
Тема 3. Загальна характеристика маркетингових моделей
Тема 4. Реалізація маркетингових моделей
Тема 5. Розробка моделей комплексу маркетингу

Перелік питань для заліку
Рекомендована література
 
Date 2018-06-23T20:17:08Z
2018-06-23T20:17:08Z
2018
 
Identifier Конспект лекцій включає курс лекцій з дисципліни «Маркетингове моделювання», питання для заліку та список рекомендованої літератури.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25775
 
Language uk
 
Relation 1. Автоматизированные информационные технологии в экономике: Учебник / Под ред. Проф. Г.А. Титоренко. – М.: Компьютер, ЮНИТИ, 2000. – 400 с.
2. Астахова І.Є. Маркетинг. Навч. посіб. для студ. - Харків: Вид.ХНЕУ, 2006. - 208с.
3. Баззел Р.Д. и др. Информация и риск в маркетинге: Пер. с англ. / Р.Д.Баззел,Д.Ф.Кокс, Р.В.Браун.-М.:Финстатинформ, 1993.- 96 с.
4. Бородіна Н.О. Маркетинг: Навч. посібник. - К.: Кондор, 2007. - 362с.
5. Буряк П.Ю. Карпінський Б.А. Карпова Я.Ю. Маркетинг: Навч посіб. - К: ВД «Професіонал», 2005. - 320с.
6. Гарі Армстронг, Філіп Котлер Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з англ.: Уч.пос. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608с.
7. Гаркавенко С.С. Маркетинг.-К.:Лібра, 2002. – 708 с.
8. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 188с.
9. Егоров А.Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности.-М.:СП «Вся Москва», 2004.
10. Информационные технологии в маркетинге: Учебник. / Под ред. Г.А. Титоренко. – Москва, 2000. – 335 с.
11. Іващук О.Т. Економетричні методи та моделі: Навч. посіб. – Тернопіль: ТАНГ «Економічна думка», 2002. – 348с.
13. Методы сбора и использования маркетинговой информации: Учебн.-практ. Пособие / Токарев Б.Е. – М.: 2000. – 256 с.
14. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А.Мороз. - Львів: Національний університет «Львівська політехніка» «Інтелект-Захід», 2002. - 244с.
17. Петренко В.Р., Кротюк І.Г., Костенко О.П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 464с.
18. Пінчук Н.С., Галузинський Г.П., Орленко Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навч.-метод. Посібник для самост. Вивчення дисципліни.-К.:КНЕУ, 2001.– 294 с.
19. Ситник В.Ф. та інш. Системи підтримки прийняття рішень.- К.:Техника, 2000. – 158 с.
Хершген Х. Маркетинг: Основы профессионального успеха: Учебник для вузов: Пер. с нем. . – М.: ИНФРА, 2000. – 334с.
 
Coverage ТНТУ ім. Івана Пулюя
UA
 
Publisher ТНТУ ім. Івана Пулюя