Запис Детальніше

Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Якимишин, Ліля Ярославівна
 
Subject маркетинг, послуги, сервіс, просування, стратегія, ціна, реклама
 
Description Дисципліна “Маркетинг послуг” є органічною складовою комплексу дисциплін з підготовки кваліфікованого, компетентного фахівця-маркетолога. Особливе значення цієї дисципліни полягає в тому, що завдяки здобутим знанням і сформованим навичкам майбутній фахівець зможе виявити себе як ініціативний працівник з випереджальним способом стратегічного мислення, що адекватно реагує на зміни маркетингового середовища і здатний своєчасно коригувати діяльність підприємницької структури сфери послуг, застосовувати переваги маркетингу з метою забезпечення досягнення цілей маркетингу та місії підприємства на ринку.
Послуга у сучасному розумінні — це предмет і результат багатьох підприємницьких рішень. Він створюється, уп-роваджується на ринок, за необхідності модифікується, а за бра-ком належних економічних передумов та комерційної доцільності знімається з виробництва. Зрозуміло, що коли ринок насичено, а конкуренція є значною, головним завданням планування продук¬ту є створення нових товарів. Разом з цим планування продукту охоплює всю діяльність, котра дає можливість виробникам та посередникам визначити таку товарну політику фірми, яка забез¬печить їй отримання прибутку. Удосконалення товару — більш вузький термін і ототожнюється з технічною діяльністю (інженерним мистецтвом) зі створення новацій.
Вступ
Тема 1: Ринок послуг і специфіка його формування
Тема 2. Маркетинговий інструментарій сфери послуг
Тема 3: Управління сферою послуг
Тема 4. Формування ринку послуг
Тема 5. Послуги з маркетингових досліджень та реалізації плану маркетингу
Тема 6. Послуги із закупівлі та постачання продукції та збуту й експлуатації товару
Тема 7. Процес продукування послуги
Тема 8. Учасники продукування послуг
Тема 9. Цінова політика в маркетингу послуг
Тема 10. Збут (поширення, продаж) послуг
Тема 11. Комунікаційна політика сфери послуг
Контрольні запитання
 
Date 2018-06-23T21:00:34Z
2018-06-23T21:00:34Z
2018
 
Identifier Опорний крнспект лекцій з курсу „Маркетинг послуг” складений згідно до вимог навчальних програм і містить навчальні матеріали з маркетингу послуг; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25778
 
Language uk
 
Relation 1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 804с. 2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с. 3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с. 4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с. 5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с. 6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с. 7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с. 8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с. 9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный марке
 
Coverage тнту ім. Івана Пулюя
UA