Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”
|
|
Creator |
Голда, Надія Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна |
|
Subject |
маркетинг, ціна, товар, просування, збут, комплекс маркетингу
|
|
Description |
Сутність маркетингу та його визначення. Основні передумови виникнення маркетингової діяльності. Еволюція концепцій маркетингу. Основні функції маркетингу. Концепції управління підприємством. Еволюція маркетингового управління. Базові поняття маркетингу та його задачі. Комплекс маркетингу: товар, ціна, розподіл, просування товару. Потреба як основна ідея маркетингу. Ієрархія потреб А. Маслоу. Цінності, основні види. Запити. Попит. Основні види попиту.
Курс «Основи маркетингу» відноситься до вибіркового циклу професійно-орієнтованих дисциплін для студентів, що навчаються на технічних спеціальностях ТДТУ ім..І.Пулюя. Мета вивчення. Метою викладання даної дисципліни є формування системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії бізнесу в умовах ринкової економіки і конкуренції. Анотація дисципліни: основним завданням дисципліни є вивчення основних понять, категорій, систем та алгоритмів маркетингу; набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових програм; виховання здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств. |
|
Date |
2018-06-23T21:20:51Z
2018-06-23T21:20:51Z 2018 |
|
Identifier |
Опорний конспект лекцій складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25780 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 804с. 2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с. 3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с. 4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с. 5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с. 6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с. 7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с. 8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с. 9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный марке
|
|
Coverage |
UA
|
|