Запис Детальніше

Бізнес-процес як основа створення цінності для споживача

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бізнес-процес як основа створення цінності для споживача
Business process as a basis for customer value creation
 
Creator Водвуд, Олена
Мариненко, Наталія Юріївна
Vodvud, Olena
Marynenko, Nataliia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
 
Subject 658.5
 
Date 2018-11-16T10:53:19Z
2018-11-16T10:53:19Z
2018-03-29
2018-03-29
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Водвуд О. Бізнес-процес як основа створення цінності для споживача / Олена Водвуд, Наталія Мариненко // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 29–30. — (Теоретичні аспекти розвитку економічних систем в умовах ускладнення функціонування економічного простору).
978-617-7331-54-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26044
Vodvud O., Marynenko N. (2018) Biznes-protses yak osnova stvorennia tsinnosti dlia spozhyvacha [Business process as a basis for customer value creation]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 29-30 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
1. Weske, M. Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures / М. Weske // Springer Science & Business Media. – 2012. – Рp. 1–24.
2. Kirchmer, M. Business Process Management: What Is It and Why Do You Need It? High Performance Through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World / М. Kirchmer // Springer. – 2017. – Рp. 1–28.
3. Von Scheel, H. Process Concept Evolution. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM / H. von Scheel, M. von Rosing, M. Fonseca [et. al]. – 2014. – Pp. 1–10.
4. Chen, M. BPR Methodologies: Methods and Tools. Business Process Engineering: Advancing the State of the Art / M. Chen // Springer Science & Business Media. – 2012. – Pp. 187–212.
5. Chand, D.R. Business Process Modeling. In Business Enterprise, Process, and Technology Management: Models and Applications / D.R. Chand, A.M. Chircu // Springer Science & Business Media. – 2012. – Pp. 187–212.
6. G.A. Rummler. Improving Performance: How to manage the white space on the organizational chart / G.A. Rummler, A.P. Brache. – Jossey-Bass, San Francisco, 1995. – 256 p.
7. M. von Rosing. Process Tagging – A Process Classification and Categorization Concept. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM / M. von Rosing, N. Kemp, M. Hove [et. al]. – Vol. 1. – 2014. – Pp.123–172.
1. Weske, M. Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures, M. Weske, Springer Science & Business Media, 2012, Rp. 1–24.
2. Kirchmer, M. Business Process Management: What Is It and Why Do You Need It? High Performance Through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World, M. Kirchmer, Springer, 2017, Rp. 1–28.
3. Von Scheel, H. Process Concept Evolution. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM, H. von Scheel, M. von Rosing, M. Fonseca [et. al], 2014, Pp. 1–10.
4. Chen, M. BPR Methodologies: Methods and Tools. Business Process Engineering: Advancing the State of the Art, M. Chen, Springer Science & Business Media, 2012, Pp. 187–212.
5. Chand, D.R. Business Process Modeling. In Business Enterprise, Process, and Technology Management: Models and Applications, D.R. Chand, A.M. Chircu, Springer Science & Business Media, 2012, Pp. 187–212.
6. G.A. Rummler. Improving Performance: How to manage the white space on the organizational chart, G.A. Rummler, A.P. Brache, Jossey-Bass, San Francisco, 1995, 256 p.
7. M. von Rosing. Process Tagging – A Process Classification and Categorization Concept. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM, M. von Rosing, N. Kemp, M. Hove [et. al], Vol. 1, 2014, Pp.123–172.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 29-30
2
 
Coverage 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.