Бізнес-процес як основа створення цінності для споживача
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бізнес-процес як основа створення цінності для споживача
Business process as a basis for customer value creation |
|
Creator |
Водвуд, Олена
Мариненко, Наталія Юріївна Vodvud, Olena Marynenko, Nataliia |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine |
|
Subject |
658.5
|
|
Date |
2018-11-16T10:53:19Z
2018-11-16T10:53:19Z 2018-03-29 2018-03-29 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Водвуд О. Бізнес-процес як основа створення цінності для споживача / Олена Водвуд, Наталія Мариненко // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 29–30. — (Теоретичні аспекти розвитку економічних систем в умовах ускладнення функціонування економічного простору).
978-617-7331-54-3 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26044 Vodvud O., Marynenko N. (2018) Biznes-protses yak osnova stvorennia tsinnosti dlia spozhyvacha [Business process as a basis for customer value creation]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 29-30 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018 1. Weske, M. Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures / М. Weske // Springer Science & Business Media. – 2012. – Рp. 1–24. 2. Kirchmer, M. Business Process Management: What Is It and Why Do You Need It? High Performance Through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World / М. Kirchmer // Springer. – 2017. – Рp. 1–28. 3. Von Scheel, H. Process Concept Evolution. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM / H. von Scheel, M. von Rosing, M. Fonseca [et. al]. – 2014. – Pp. 1–10. 4. Chen, M. BPR Methodologies: Methods and Tools. Business Process Engineering: Advancing the State of the Art / M. Chen // Springer Science & Business Media. – 2012. – Pp. 187–212. 5. Chand, D.R. Business Process Modeling. In Business Enterprise, Process, and Technology Management: Models and Applications / D.R. Chand, A.M. Chircu // Springer Science & Business Media. – 2012. – Pp. 187–212. 6. G.A. Rummler. Improving Performance: How to manage the white space on the organizational chart / G.A. Rummler, A.P. Brache. – Jossey-Bass, San Francisco, 1995. – 256 p. 7. M. von Rosing. Process Tagging – A Process Classification and Categorization Concept. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM / M. von Rosing, N. Kemp, M. Hove [et. al]. – Vol. 1. – 2014. – Pp.123–172. 1. Weske, M. Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures, M. Weske, Springer Science & Business Media, 2012, Rp. 1–24. 2. Kirchmer, M. Business Process Management: What Is It and Why Do You Need It? High Performance Through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World, M. Kirchmer, Springer, 2017, Rp. 1–28. 3. Von Scheel, H. Process Concept Evolution. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM, H. von Scheel, M. von Rosing, M. Fonseca [et. al], 2014, Pp. 1–10. 4. Chen, M. BPR Methodologies: Methods and Tools. Business Process Engineering: Advancing the State of the Art, M. Chen, Springer Science & Business Media, 2012, Pp. 187–212. 5. Chand, D.R. Business Process Modeling. In Business Enterprise, Process, and Technology Management: Models and Applications, D.R. Chand, A.M. Chircu, Springer Science & Business Media, 2012, Pp. 187–212. 6. G.A. Rummler. Improving Performance: How to manage the white space on the organizational chart, G.A. Rummler, A.P. Brache, Jossey-Bass, San Francisco, 1995, 256 p. 7. M. von Rosing. Process Tagging – A Process Classification and Categorization Concept. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM, M. von Rosing, N. Kemp, M. Hove [et. al], Vol. 1, 2014, Pp.123–172. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
|
|
Format |
29-30
2 |
|
Coverage |
29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A. |
|