Запис Детальніше

Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідність

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідність
Competition as objective market needs
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Golda, Nadiya
Pinyak, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
 
Subject 338.43
 
Date 2018-11-16T10:53:27Z
2018-11-16T10:53:27Z
2018-03-29
2018-03-29
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Голда Н. М. Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідність / Надія Голда, Ірина Піняк // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 123–125. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
978-617-7331-54-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26096
Golda N., Pinyak I. (2018) Konkurentsiia yak obiektyvna rynkova neobkhidnist [Competition as objective market needs]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 123-125 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азоев. – М: Центр экономики и маркетинга, 2000. –208 с.
2. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / М. Портер; пер. з англ. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
3. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит; пер. с англ. – М.: Наука, 1992. – 572 с.
4. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.
5. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика / А.Ю. Юданов. – М.: Издательство ГНОМ и Д, 2001. – 304 с.
6. Шумпетер Й. Теория экономического развития / Й. Шумпетер. – М.: Прогресс, 1982. – 455 с.
1. Azoev H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azoev, M: Tsentr ekonomiki i marketinha, 2000. –208 p.
2. Porter M. Stratehiia konkurentsii: Metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv, M. Porter; transl. from English – K., Osnovy, 1997, 390 p.
3. Smit A. Issledovanie o prirode i prichinakh bohatstva narodov, A. Smit; transl. from English – M., Nauka, 1992, 572 p.
4. Fatkhutdinov R.A. Konkurentosposobnost orhanizatsii v usloviiakh krizisa: ekonomika, marketinh, menedzhment, R.A. Fatkhutdinov, M., Izdatelsko-knihotorhovyi tsentr "Marketinh", 2002, 892 p.
5. Iudanov A.Iu. Konkurentsiia: teoriia i praktika, A.Iu. Iudanov, M., Izdatelstvo HNOM i D, 2001, 304 p.
6. Shumpeter I. Teoriia ekonomicheskoho razvitiia, I. Shumpeter, M., Prohress, 1982, 455 p.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 123-125
3
 
Coverage 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.