Запис Детальніше

Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування
Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning
 
Creator Ярмоленко, Владислав
Шарова, Елена
Yarmolenko, Vladyslav
Sharova, Elena
 
Contributor Навчально-науковий Інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти Університет «КРОК», м. Київ, Україна
Institute for Master and Post Diploma Studies “KROK” University, Kyiv, Ukraine
 
Subject 764
 
Date 2018-11-16T10:53:27Z
2018-11-16T10:53:27Z
2018-03-29
2018-03-29
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Ярмоленко В. Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування / Владислав Ярмоленко, Елена Шарова // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 127–128. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
978-617-7331-54-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26098
Yarmolenko V., Sharova E. (2018) Marketynhovi pidkhody adaptatsii ekonomichnykh system do umov innovatsiino-konkurentnoho prostoru funktsionuvannia [Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 127-128 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
1. Кобелев О.А. Электронная коммерция. / О.А. Кобелев. – М.: Изд-во: Дашков и К, 2015. 684 с.
2. Автовронка продаж [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
1. Kobelev O.A. Elektronnaia kommertsiia., O.A. Kobelev, M., Izd-vo: Dashkov i K, 2015. 684 p.
2. Avtovronka prodazh [Elektronii resurs], Access mode: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 127-128
2
 
Coverage 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.