Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування
Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning |
|
Creator |
Ярмоленко, Владислав
Шарова, Елена Yarmolenko, Vladyslav Sharova, Elena |
|
Contributor |
Навчально-науковий Інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти Університет «КРОК», м. Київ, Україна
Institute for Master and Post Diploma Studies “KROK” University, Kyiv, Ukraine |
|
Subject |
764
|
|
Date |
2018-11-16T10:53:27Z
2018-11-16T10:53:27Z 2018-03-29 2018-03-29 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Ярмоленко В. Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування / Владислав Ярмоленко, Елена Шарова // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 127–128. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
978-617-7331-54-3 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26098 Yarmolenko V., Sharova E. (2018) Marketynhovi pidkhody adaptatsii ekonomichnykh system do umov innovatsiino-konkurentnoho prostoru funktsionuvannia [Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 127-128 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018 https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/ 1. Кобелев О.А. Электронная коммерция. / О.А. Кобелев. – М.: Изд-во: Дашков и К, 2015. 684 с. 2. Автовронка продаж [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/ 1. Kobelev O.A. Elektronnaia kommertsiia., O.A. Kobelev, M., Izd-vo: Dashkov i K, 2015. 684 p. 2. Avtovronka prodazh [Elektronii resurs], Access mode: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/ |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
|
|
Format |
127-128
2 |
|
Coverage |
29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A. |
|