Запис Детальніше

Service quality management model and relationship marketing

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Service quality management model and relationship marketing
 
Creator Kwiatkowski, Cezary
 
Contributor Wrocław University of Economics, Poland
 
Subject 334
 
Date 2018-11-16T10:53:28Z
2018-11-16T10:53:28Z
2018-03-29
2018-03-29
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Kwiatkowski C. Service quality management model and relationship marketing / Cezary Kwiatkowski // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 128–130. — (Посилення конкурентних позицій економічних систем в контексті трансформацій стратегій менеджменту усіх рівнів).
978-617-7331-54-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26099
Kwiatkowski C. (2018) Service quality management model and relationship marketing. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 128-130.
 
Language en
 
Relation Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q
1. “Basic Concepts,” ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018).
2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston.
3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483.
4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268.
5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51.
6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84.
1. "Basic Concepts," ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018).
2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston.
3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483.
4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268.
5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51.
6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 128-130
3
 
Coverage 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.