Service quality management model and relationship marketing
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Service quality management model and relationship marketing
|
|
Creator |
Kwiatkowski, Cezary
|
|
Contributor |
Wrocław University of Economics, Poland
|
|
Subject |
334
|
|
Date |
2018-11-16T10:53:28Z
2018-11-16T10:53:28Z 2018-03-29 2018-03-29 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Kwiatkowski C. Service quality management model and relationship marketing / Cezary Kwiatkowski // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 128–130. — (Посилення конкурентних позицій економічних систем в контексті трансформацій стратегій менеджменту усіх рівнів).
978-617-7331-54-3 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26099 Kwiatkowski C. (2018) Service quality management model and relationship marketing. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 128-130. |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018 https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q 1. “Basic Concepts,” ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018). 2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston. 3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483. 4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268. 5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51. 6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84. 1. "Basic Concepts," ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018). 2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston. 3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483. 4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268. 5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51. 6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
|
|
Format |
128-130
3 |
|
Coverage |
29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A. |
|