Запис Детальніше

Соціальна ідентифікація бізнесу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна ідентифікація бізнесу
Social identification of business
 
Creator Плекан, Уляна
Панухник, Олена Віталіївна
Plekan, Uliana
Panukhnyk, Olena
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
 
Subject 334.722
316.4
 
Date 2018-11-16T10:53:30Z
2018-11-16T10:53:30Z
2018-03-29
2018-03-29
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Плекан У. Соціальна ідентифікація бізнесу / Уляна Плекан, Олена Панухник // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 162–163. — (Соціальна відповідальність як фактор забезпечення системності розвитку економічних систем).
978-617-7331-54-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26118
Plekan U., Panukhnyk O. (2018) Sotsialna identyfikatsiia biznesu [Social identification of business]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 162-163 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986
1. Котлер Ф. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Ф. Котлер, Н. Лі (пер. З англ. С.Яринич). – К.: Стандарт, 2005. – 302 с.
2. Моісеєнко Т.Є. Корпоративна соціальна відповідальність в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства / Т.Є. Моісеєнко // [Електронний ресурс] – Режим доступу до тексту: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986
1. Kotler F. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist. Yak zrobyty yakomoha bilshe dobra dlia vashoi kompanii ta suspilstva, F. Kotler, N. Li (transl. from English S.Yarynych), K., Standart, 2005, 302 p.
2. Moiseienko T.Ye. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist v zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, T.Ye. Moiseienko, [Electronic resource] – Rezhym dostupu do tekstu: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 162-163
2
 
Coverage 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.