Соціальна ідентифікація бізнесу
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальна ідентифікація бізнесу
Social identification of business |
|
Creator |
Плекан, Уляна
Панухник, Олена Віталіївна Plekan, Uliana Panukhnyk, Olena |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine |
|
Subject |
334.722
316.4 |
|
Date |
2018-11-16T10:53:30Z
2018-11-16T10:53:30Z 2018-03-29 2018-03-29 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Плекан У. Соціальна ідентифікація бізнесу / Уляна Плекан, Олена Панухник // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 162–163. — (Соціальна відповідальність як фактор забезпечення системності розвитку економічних систем).
978-617-7331-54-3 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26118 Plekan U., Panukhnyk O. (2018) Sotsialna identyfikatsiia biznesu [Social identification of business]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 162-163 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018 http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986 1. Котлер Ф. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Ф. Котлер, Н. Лі (пер. З англ. С.Яринич). – К.: Стандарт, 2005. – 302 с. 2. Моісеєнко Т.Є. Корпоративна соціальна відповідальність в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства / Т.Є. Моісеєнко // [Електронний ресурс] – Режим доступу до тексту: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986 1. Kotler F. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist. Yak zrobyty yakomoha bilshe dobra dlia vashoi kompanii ta suspilstva, F. Kotler, N. Li (transl. from English S.Yarynych), K., Standart, 2005, 302 p. 2. Moiseienko T.Ye. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist v zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, T.Ye. Moiseienko, [Electronic resource] – Rezhym dostupu do tekstu: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=986 |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
|
|
Format |
162-163
2 |
|
Coverage |
29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A. |
|