Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів.
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів.
|
|
Creator |
Бурліцька, Оксана Петрівна
Краузе, Ольга Ігорівна Голда, Надія Михайлівна Піняк, Ірина Любомирівна Оксентюк, Богдана Андріївна Рожко, Наталія Ярославівна Шпилик, Світлана Василівна Міщук, Оксана Іванівна Фалович, Володимир Андрійович Семенюк, Світлана Богданівна Якимишин, Лілія Ярославівна Бакуліна, Наталія Миколаївна Волков, Андрій Химич, Ірина Тимошик, Наталія Подвірна, Тетяна Ціх, Галина Володимирівна |
|
Subject |
Маркетинг послуг
сфера послуг маркетинг промислового підприємства промислові підприємства дослідження ринку Інтернет-маркетинг конкурентоспроможність підприємства управління інноваціями концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства маркетингові технології підприємств сфери послуг теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі інтернет управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу 658.8 65.291.3 |
|
Description |
Застосування маркетингових технологій надає можливість підприємствам забезпечити продажі на цільовому сегменті за рахунок глибокого розуміння потреб споживачів, успішно конкурувати з іншими підприємствами завдяки кращому розумінню тенденцій розвитку ринку, підвищити прибутковість або завоювати більшу частку ринку в залежності від визначених цілей. Знання маркетингових технологій дозволяє вести бізнес більш впевнено, з меншими ризиками. У тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу; інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства; маркетингові технології підприємств сфери послуг; теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет та управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу. Береза Ю. МЕХАНІЗМ ВИБОРУ СТРУКТУРИ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ - с. 4 Березівська Н. ВИДИ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ - с. 6 Біліца І. КАНАЛ РОЗПОДІЛУ ЯК ЧАСТИНА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ - с. 8 Бронецький В. АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУ - с. 10 Венгер Ю. PR ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ - с.12 Винник І. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.14 Данилишин О. ВИДИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ - с.16 Демкович Х. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ - с.18 Дідюк М. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ МІСЦЕ НА РИНКУ - с.20 Долгошеєв В., Бурліцька О. КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИБРАНИХ КРИТЕРІЇВ - с.22 Дишлюк Н. КРАУД – МАРКЕТИНГ - с.24 Ядловський Н. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ - с.212 Бронецький В. ОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРОРУХУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ - с.214 Грабовський В. АНАЛІЗ ЧИННИКІВ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.216 Гринчук А. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БІЗНЕСУ - с.218 Качур I., Оксeнтюк Р. ЗНАЧEННЯ IННОВАЦIЙНОГО МАРКEТИНГУ В ДIЯЛЬНОСТI ПIДПРИЄМСТВА - с.220 Кміта Т. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ - с.222 Куземський Н. ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.224 Лісова І. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА - с.226 Лучейко М. МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА - с.229 Мащак А. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ - с.231 Джерелейко М. КОН'ЮНКТУРА РИНКУ ТА ЇЇ ДОСЛІДЖЕННЯ - с.26 Новік Я. ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.233 Оксeнтюк Б., Горошкeвич О. УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» - с.225 Рожко Н. АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА - с.227 Стос Ю. МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА - с.239 Трофимлюк А., Міщук О. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ВТРИМАННЯ КЛІЄНТІВ - с.241 Ядчишин П. ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ НА РИНКУ: ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ - с.243 Якимишин Л., Стос Ю. РЕІНЖИНІРИНГ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОК - с.245 Дябло М. НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ - с.28 Івасів О. ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.30 Крет Т., Бурліцька О. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, КРИТЕРІЇ ВИБОРУ - с.32 Кушнірук Н., Голда Н. МІСЦЕ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ - с.34 Мавдюк І. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ FMCG - с.36 Мельник Д. СТРАТЕГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА - с. 38 Огінський В. ЗОВНІШНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ - с.40 Паук Ю. ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с. 42 Романчук І. ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ІННОВАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ - с.44 Фeршлядин О. ВПОРЯДКУВАННЯ ФАКТОРIВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРEНТОСПРОМОЖНОСТI ПIДПРИЄМСТВА - с. 46 Чабан Т. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ РІВНІ - с. 48 Шевчук Н. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.50 Ядловський Н., Піняк І. ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ - СПОЖИВЧИЙ МАРКЕТИНГ: ВІДМІННОСТІ - с.52 Баньковський Д. ІННОВАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ - с.54 Бік О. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ - с.56 Білоус О. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ РОБОТОДАВЦЯ - с.59 Буковський І. ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с. 61 Венгер Ю. АЙДЕНТИКА – ШЛЯХ УСПІХУ КОМПАНІЇ - с.63 Вовчук О. БЕНЧМАРКІНГ: АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ - с.65 Гикава О. РОЛЬ ІННОВАЦІЙ У СТВОРЕННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА - с. 67 Гоюк К. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.70 Доскоч С. ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.72 Карпов О., Піняк І. ПРОБЛЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА - с.74 Клапоущак І.-С. КОМПЕТЕНЦІЇ В ПІДБОРІ ПЕРСОНАЛУ - с. 76 Краузе О., Мозиль С. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА - с. 78 Куземський Н. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.80 Мавдюк І. БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.82 Мащак А. ІННОВАЦІЇ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.84 Мельничук О. ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.86 Міщук О. ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА — СПІВПРАЦЯ З КОНКУРЕНТАМИ - с.88 Михно А. ІННОВАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.90 Полегонька Н. ІННОВАЦІЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.92 Семенюк А. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇ - с.94 Сиротюк В. СУЧАСНІ МЕТОДИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ - с.96 Смик Д. ВПЛИВ ІННОВАЦІЙ НА РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.98 Химич І., Тимошик Н., Подвірна Т. ІМІДЖ-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОСНОВА ЙОГО УСПІХУ - с.100 Шанайда А. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.102 Шеремета О. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.104 Бакуліна Н. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ - с.106 Бурліцька О. МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У СФЕРІ ВІДПОЧИНКУ ТА РОЗВАГ - с.108 Волинець М. УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ У СФЕРІ ПОСЛУГ - с.110 Голда Н. ТУРИЗМ ЯК ДИНАМІЧНИЙ СЕКТОР СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ - с.112 Дардан Т. ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ - с.114 Качунь В. БРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПОСЛУГ - с.116 Кобилевич М. ЛІЗИНГ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ - с.118 Коршунов О. ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ с.120 Куштинець О. ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ - с.122 Кулик В. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОДАЖУ - с.124 Полегонька Н., Бурліцька О. ВІТРИНА ЯК ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАГАЗИНУ - с.126 Приймак Д. ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ - с.128 Садовий В. ФАРМАКОЛОГІЧНИЙ РИНОК ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ - с.130 Цимбалюк М. ОСОБЛИВОСТІ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ - с.132 Шавалюк А. АРОМАМАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ с. 134 Базар А. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА - с.138 Базар У. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ - с.140 Біліца І. СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ ПРИ ПРОСУВАННІ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ - с.142 Bokuli B. C. THE BCG MATRIX AND MARKETING STRATEGIES OF APPLE с.144 Бриняк Д. ТЕНДЕНЦІЇ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГУ - с.147 Вaкулiнський М., Оксентюк Б. КОНКУРЕНЦIЯ ЯК РУШIЙНA СИЛA РИНКУ - с.149 Вовчук О., Бурліцька О. РОЗВИТОК БІЗНЕС-СТОРІНКИ У FACEBOOK - с.151 Волков А. ЗМІНА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЙ - с.153 Гарасим Л. ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. - с.156 Горошкeвич О., Оксeнтюк Б. РEКЛАМНА ДIЯЛЬНIСТЬ ЯК EЛEМEНТ КОМПЛEКСУ МАРКEТИНГОВИХ КОМУНIКАЦIЙ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ - с.158 Грабовський А.. РОЗВИТОК ГАЛУЗІ АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ В УКРАЇНІ - с.160 Гринюк Х., Піняк І. ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ: ПЕРСПЕКТИВИ - с.162 Данилків М. ОСОБЛИВОСТІ SSM-МАРКЕТИНГУ - с.164 Дмитрів У. ОКРЕМІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В РЕГІОНАХ: ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ - с. 166 Зеленюк Р. МАРКЕТИНГ-КИТ - с.170 Івасів О. ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ РЕКЛАМИ - с.172 Карпов О. СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ - с. 174 Клим І. ЕВОЛЮЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ - с.176 Кміта Т. ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙНИХ РОЗРОБОК - с.178 Ковальова М. SMS-МАРКЕТИНГ - с.180 Кушнірук Н. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕРНЕТ - с.182 Мельничук О., Бурліцька О. FASHION-MERCHANDISING - с.184 Оксeнтюк С. ПОНЯТТЯ EЛEКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ - с.186 Осовська Л. ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ - с.188 Пантелімон О. ІМІДЖЕВА РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІ - с.190 Паук Ю. МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.192 Пелех Р. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СВІТЛОТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ - с.194 Прокопчук А., Оксeнтюк Р. IННОВАЦIЙНI АСПEКТИ ВИКОРИСТАННЯ МEТОДIВ IНТEРНEТ-ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ - с.196 Пульків І. ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ - с.198 Садовий В. ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ - с.200 Строцень Л. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.202 Тома О. МАРКЕТИНГ ПОДІЙ - с.204 Фалович В., Ціх Г. ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ У МАРКЕТИНГОВИХ ЗБУТОВИХ КАНАЛАХ - с.206 Чабан Т. ПЕРСОНАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ - с.208 Шпилик С., Бабій Ю. КОНКУРЕНЦІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА - с.210 |
|
Date |
2018-11-17T23:53:16Z
2018-11-17T23:53:16Z 2018-11-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Аакер Д. А. Создание сильных брендов// Д. А. Аакер - М.: Издательский Дом Гребенникова. т – 2003 – 340с.
Капферер Ж.-Н. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-контакт»; ИНФРА-М, 2002 Кумбер С. Брендинг: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003. Бенчмаркінг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://buklib.net/books/28421/ Краузе, О. І. Диспропорції попиту і пропозиції на ринку автомобілебудівної промисловості України /О. І. Краузе/Матеріали Х ювілейної міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку підприємництва». – Харків, ХНАДУ. – 2016. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://khadiep.wix.com/zbirka Краузе, О. Тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості України /О. Краузе//Галицький економічний вісник. – 2016. – № 1 (50). – С. 113-120. Бакуліна Н. М. Компетентність – інтегральна оцінка персоналу /Н. М. Бакуліна // Формування ринкової економіки: збірник наукових праць. – спец. Випуск: у 3 т. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. – КНЕУ, 2010. – С. 37–44. Бакуліна Н. М. Необхідність управління розвитком персоналу в сучасних умовах / Н. М. Бакуліна // Розвиток трудового потенціалу в умовах інноваційної економіки (Луганськ – Євпаторія, 25-26 квітня 2013 року). Луганськ: Ноулідж, 2013. – С. 8–12. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу / С. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2013.- №3. – С.133-138 Краузе, О. І. Конкурентоспроможність як інструмент гармонійного розвитку вітчизняних підприємств /О. І. Краузе /Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності». Сімферополь-Ялта. – 2008. – 17-19 жовтня. – С. 88-90. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26126 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів;
|
|
Format |
1-257
|
|
Coverage |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UA |
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|