Запис Детальніше

Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємства
Competition and its role in the formation of enterprise strategy
 
Creator Шпилик, Світлана Василівна
Бабій, Юрій
Shpylyk, Svitlana
Babiy, Yuriy
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:50Z
2018-12-06T10:01:50Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Шпилик С. В. Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємства / Світлана Шпилик, Юрій Бабій // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 210–211. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26173
Shpylyk S., Babiy Y. (2018) Konkurentsiia ta yii rol u formuvanni stratehii pidpryiemstva [Competition and its role in the formation of enterprise strategy]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 210-211 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 210-211
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU