Запис Детальніше

Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства
Marketing innovations as an instrument for management of innovative activity of the enterprise
 
Creator Лучейко, Мар’яна
Lucheiko, Mariana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:53Z
2018-12-06T10:01:53Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Лучейко М. Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства / Мар’яна Лучейко // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 229–230. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26183
Lucheiko M. (2018) Marketynh innovatsii yak instrument upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva [Marketing innovations as an instrument for management of innovative activity of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 229-230 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / За ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 623 с.
2. Туніцький Н.О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н.О. Туніцький // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 4. – 250 с.
1. Marketynh. Menedzhment. Innovatsii: monograph, ed. d.e.n., prof. S.M. Illiashenka, Sumy: TOV "Drukarskyi dim "Papirus", 2010, 623 p.
2. Tunitskyi N.O. Systemnyi pidkhid do orhanizatsii marketynhu na pidpryiemstvi, N.O. Tunitskyi, Aktualni problemy ekonomiky, 2008, No 4, 250 p.
 
Format 229-230
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU