Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства
Marketing innovations as an instrument for management of innovative activity of the enterprise |
|
Creator |
Лучейко, Мар’яна
Lucheiko, Mariana |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2018-12-06T10:01:53Z
2018-12-06T10:01:53Z 2018-11-09 2018-11-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Лучейко М. Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства / Мар’яна Лучейко // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 229–230. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26183 Lucheiko M. (2018) Marketynh innovatsii yak instrument upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva [Marketing innovations as an instrument for management of innovative activity of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 229-230 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / За ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 623 с. 2. Туніцький Н.О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н.О. Туніцький // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 4. – 250 с. 1. Marketynh. Menedzhment. Innovatsii: monograph, ed. d.e.n., prof. S.M. Illiashenka, Sumy: TOV "Drukarskyi dim "Papirus", 2010, 623 p. 2. Tunitskyi N.O. Systemnyi pidkhid do orhanizatsii marketynhu na pidpryiemstvi, N.O. Tunitskyi, Aktualni problemy ekonomiky, 2008, No 4, 250 p. |
|
Format |
229-230
2 |
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|