Запис Детальніше

Аспекти маркетингового управління підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аспекти маркетингового управління підприємства
Aspects of marketing management of the enterprise
 
Creator Рожко, Наталія
Rozhko, Natalia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:53Z
2018-12-06T10:01:53Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Рожко Н. Аспекти маркетингового управління підприємства / Наталія Рожко // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 237–238. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26187
Rozhko N. (2018) Aspekty marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstva [Aspects of marketing management of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 237-238 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 237-238
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU