Запис Детальніше

Маркетингові стратегії втримання клієнтів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії втримання клієнтів
Marketing strategies for customers
 
Creator Трофимлюк, Андрій
Міщук, Оксана Іванівна
Trofymlyuk, Andriy
Mishchuk, Oksana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:54Z
2018-12-06T10:01:54Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Трофимлюк А. Маркетингові стратегії втримання клієнтів / Андрій Трофимлюк, Оксана Міщук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 241–242. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26189
Trofymlyuk A., Mishchuk O. (2018) Marketynhovi stratehii vtrymannia kliientiv [Marketing strategies for customers]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 241-242 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 241-242
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU