|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Маркетингові стратегії втримання клієнтів
Marketing strategies for customers
|
|
Creator |
Трофимлюк, Андрій
Міщук, Оксана Іванівна
Trofymlyuk, Andriy
Mishchuk, Oksana
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2018-12-06T10:01:54Z
2018-12-06T10:01:54Z
2018-11-09
2018-11-09
|
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Трофимлюк А. Маркетингові стратегії втримання клієнтів / Андрій Трофимлюк, Оксана Міщук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 241–242. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26189
Trofymlyuk A., Mishchuk O. (2018) Marketynhovi stratehii vtrymannia kliientiv [Marketing strategies for customers]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 241-242 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
|
|
Format |
241-242
2
|
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|