Запис Детальніше

Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріїв

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріїв
Classification of merchandise types depending on selected criteria
 
Creator Долгошеєв, Віталій
Бурліцька, Оксана Петрівна
Dolhosheev, Vitaliy
Burlitska, Oksana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:54Z
2018-12-06T10:01:54Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Долгошеєв В. Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріїв / Віталій Долгошеєв, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 22–23. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26192
Dolhosheev V., Burlitska O. (2018) Klasyfikatsiia vydiv merchandaizynhu zalezhno vid vybranykh kryteriiv [Classification of merchandise types depending on selected criteria]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 22-23 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 22-23
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU