| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору
Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice
|
| |
| Creator |
Крет, Тетяна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Kret, Tatyana
Burlitska, Oksana
|
| |
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| |
| Subject |
339.13
|
| |
| Date |
2018-12-06T10:01:56Z
2018-12-06T10:01:56Z
2018-11-09
2018-11-09
|
| |
| Type |
Conference Abstract
|
| |
| Identifier |
Крет Т. Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору / Тетяна Крет, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 32–33. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26198
Kret T., Burlitska O. (2018) Orhanizatsiina struktura upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi: sutnist, elementy, kryterii vyboru [Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 32-33 [in Ukrainian].
|
| |
| Language |
uk
|
| |
| Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
|
| |
| Format |
32-33
2
|
| |
| Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
|
| |
| Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
| |