Запис Детальніше

Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору
Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice
 
Creator Крет, Тетяна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Kret, Tatyana
Burlitska, Oksana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:56Z
2018-12-06T10:01:56Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Крет Т. Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору / Тетяна Крет, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 32–33. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26198
Kret T., Burlitska O. (2018) Orhanizatsiina struktura upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi: sutnist, elementy, kryterii vyboru [Organization structure of management marketing on enterprise: essence, elements, criteria of choice]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 32-33 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 32-33
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU