Запис Детальніше

Зовнішня інформація при проведенні маркетингових досліджень

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зовнішня інформація при проведенні маркетингових досліджень
External information for marketing investigations
 
Creator Огінський, Василь
Ohinskyi, Vasyl
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:57Z
2018-12-06T10:01:57Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Огінський В. Зовнішня інформація при проведенні маркетингових досліджень / Василь Огінський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 40–41. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26203
Ohinskyi V. (2018) Zovnishnia informatsiia pry provedenni marketynhovykh doslidzhen [External information for marketing investigations]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 40-41 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович. - Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2018. - 266 с.
1. Falovych V.A. Rozvytok emerdzhentnykh vlastyvostei lantsiuha postavok investytsiinykh tovariv, V.A. Falovych, Ternopil, FOP Palianytsia V.A., 2018, 266 p.
 
Format 40-41
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU