Запис Детальніше

Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінності

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінності
Industrial marketing - consumer marketing: distinctions
 
Creator Ядловський, Назар
Піняк, Ірина Любомирівна
Yadlovs’ky, Nazar
Pinyak, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:01:57Z
2018-12-06T10:01:57Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Ядловський Н. Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінності / Назар Ядловський, Ірина Піняк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 52–53. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26209
Yadlovs’ky N., Pinyak I. (2018) Promyslovyi marketynh - spozhyvchyi marketynh: vidminnosti [Industrial marketing - consumer marketing: distinctions]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 52-53 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 52-53
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU