Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
Efficient branding as a way to improve company level of competitiveness of the enterprise |
|
Creator |
Буковський, Іван
Bukovskyi, Ivan |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2018-12-06T10:01:58Z
2018-12-06T10:01:58Z 2018-11-09 2018-11-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Буковський І. Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства / Іван Буковський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 61–62. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26214 Bukovskyi I. (2018) Efektyvnyi brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Efficient branding as a way to improve company level of competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 61-62 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Аакер Д.А. Создание сильных брендов // Д.А. Аакер - М.: Издательский Дом Гребенникова. – 2003 – 340с. 2. Капферер Ж.-Н. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-контакт»; ИНФРА-М, 2002. 3. Кумбер С. Брендинг: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003. 1. Aaker D.A. Sozdanie silnykh brendov, D.A. Aaker - M., Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2003 – 340p. 2. Kapferer Zh.-N. Torhovye marki: ispytanie praktikoi. Novye realnosti sovremennoho brendinha, M., Konsaltinhovaia hruppa "Imidzh-kontakt"; INFRA-M, 2002. 3. Kumber S. Brendinh: transl. from English – M., Viliams, 2003. |
|
Format |
61-62
2 |
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|