Запис Детальніше

Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства
Development of marketing corporate strategy of enterprise
 
Creator Краузе, Ольга Ігорівна
Мозиль, Світлана
Krause, Olga
Mozil, Svetlana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339
 
Date 2018-12-06T10:01:59Z
2018-12-06T10:01:59Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Краузе О. І. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства / Ольга Краузе, Світлана Мозиль // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 78–79. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26222
Krause O., Mozil S. (2018) Rozrobka marketynhovoi korporatyvnoi stratehii pidpryiemstva [Development of marketing corporate strategy of enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 78-79 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 78-79
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU