|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства
Development of marketing corporate strategy of enterprise
|
|
Creator |
Краузе, Ольга Ігорівна
Мозиль, Світлана
Krause, Olga
Mozil, Svetlana
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339
|
|
Date |
2018-12-06T10:01:59Z
2018-12-06T10:01:59Z
2018-11-09
2018-11-09
|
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Краузе О. І. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства / Ольга Краузе, Світлана Мозиль // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 78–79. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26222
Krause O., Mozil S. (2018) Rozrobka marketynhovoi korporatyvnoi stratehii pidpryiemstva [Development of marketing corporate strategy of enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 78-79 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
|
|
Format |
78-79
2
|
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|